De voorbereiding - Reisverslag uit Zwijnaarde, België van Mark De Jaeger - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Zwijnaarde, België van Mark De Jaeger - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: MDJG

Blijf op de hoogte en volg Mark De Jaeger

27 Januari 2014 | België, Zwijnaarde

Dit reisverslag is bedoeld als een test voor mijn fietsreis in de zomer 2014.
Naar Compostella fietsen vraagt toch wel wat voorbereiding. Zeker als ge - zoals ik - bijna nooit aan sport hebt gedaan. Dus is het best een aantal maanden vooraf wat te oefenen (in een fitness centrum), in grote lijnen de route uit te stippelen en hier en daar al wat logeeradressen te verzamelen. Zo heb ik de OT's (Office de Tourisme) aangeschreven van de belangrijkste Franse steden die ik wil bezoeken onderweg naar Compostella. Heel wat nuttige tips en adressen heb ik van hen mogen ontvangen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Zwijnaarde

Test1

Test

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2014

Tweede toevoeging aan Test1

27 Januari 2014

De voorbereiding
Mark De Jaeger

60+ en recreatief fietser

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 1950

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 31 Juli 2014

Test1

Landen bezocht: